Veelgestelde vragen

Welkom op de klantenservice pagina met alle veelgestelde vragen


Het is altijd vervelend als je bestelling niet volgens plan aankomt. Als je track and trace aangeeft dat het pakketje is afgeleverd, terwijl je hem niet heb, dan kan dit de volgende oorzaken hebben:

  • Je bestelling is door de brievenbus binnen gekomen
  • Je bestelling is bij een van je buren (per ongeluk) afgeleverd, vraag dit even bij je directe buren na voordat je contact met ons opneemt.
    • Uit ervaring blijkt dat dit heel vaak het antwoord is op een vermist afgeleverd pakketje.
  • Je pakket is zoek geraakt.

Als je al bij je buren of in het postvak heb gekeken, dan vragen we je jouw bestelnummer bij de hand te nemen en contact met ons op te nemen.

Het is vervelend als je geen orderbevestiging hebt gezien. Je weet hierdoor niet 100% zeker of de order goed binnen is gekomen.

Veel voorkomende oorzaken:

  • Order is niet gelukt, check hiervoor je bankafschriften
    • Wel afgeschreven? Vraag je order bij ons op.
    • Niet afgeschreven? Dan is je order sowieso niet doorgekomen en kun je het opnieuw proberen.
  • Je hebt een verkeerd e-mailadres ingevoerd.
    • Ontvang je helemaal geen mail van ons? Dan is deze kans groot. Neem contact met ons op.
  • Wij zijn in je spamfolder terecht gekomen.
    • Daar zitten wij niet graag, voeg ons toe als vertrouwde afzenden in je mailprogramma en mis zo nooit meer een mail van ons.

Een orderbevestiging kun je altijd opvragen door contact met ons op te nemen. Het liefst per mail, want dat kunnen wij op je juiste e-mailadres antwoorden!

Een bestelling kan geannuleerd worden als deze nog niet is verzonden. Tijdens onze openingstijden is het aan te raden om ons direct te bellen.

Buiten onze openingstijden kun je het beste ons contactformulier invullen.

Een adres kan gewijzigd worden als deze nog niet is verzonden. Tijdens onze openingstijden is het aan te raden om ons direct te bellen.

Buiten onze openingstijden kun je het beste ons contactformulier invullen.

Een bestelling kan gewijzigd worden als deze nog niet is verzonden. Tijdens onze openingstijden is het aan te raden om ons direct te bellen.

Buiten onze openingstijden kun je het beste ons contactformulier invullen.

Valt het bedrag hoger uit? Dan sturen wij je een betaallink om dit eerst te voldoen.

Valt het bedrag lager uit? Wij maken een credit aan voor het bedrag dat in mindering is gebracht. Multisafepay (onze betaalprovider) maakt het bedrag z.s.m. over naar u. Dit duurt doorgaans 1-3 werkdagen.

Je moet je producten eerst in je winkelmandje plaatsen, dit kan op twee manieren.

Snel toevoegen

In het productoverzicht zie je een winkelwagen icoon verschijnen als je met je muis over de afbeelding heen gaat, zoals hier:

Hoe kan ik snelbestellen?

Normaal toevoegen

Als je je op de productpagina bevind, zie je een grote gele knop. Je kunt ook meteen aangeven hoeveel stuks je aan je winkelwagen wilt toevoegen, zoals hier:

Hoe kan ik normaal bestellen?

Je kan bij ons betalen met cadeaubonnen van Jokasport. Tijdens het afrekenen vul je de code van je cadeaubon in. Dit kan in het veld "kortingscode" of "couponcode".

Wij accepteren geen andere cadeaubonnen zoals de VVV kaart.

Je kunt je bestelling inderdaad ook afhalen. In Barendrecht kun je je bestelling altijd afhalen. Andere locaties kunnen alleen als deze worden aangegeven tijdens de checkout. Wil je weten wat de huidige afhaallocaties zijn? Bel ons of stuur een bericht.

Een mislukte bestelling kan verschillende oorzaken hebben.

Hieronder volgen een paar van de meest voorkomende oorzaken:

  • Je gebruikt achteraf betalen
    • Multisafepay heeft jou nog niet in hun systeem staan, daardoor is het toegestane orderbedrag lager, namelijk € 30,00. Bij een succesvolle orderafhandeling is dit de volgende keer weer hoger.
    • Het kan ook zijn dat je geen recht hebt op achteraf betalen. Hiervoor moet je contact opnemen met Multisafepay, wij kunnen niets hierover opvragen i.v.m. de AVG Privacywetgeving.
  • Storing of geen saldo
    • Kijk op je bankafschriften of er niets is afgeschreven. Het kan zijn dat je per ongeluk 'terug' hebt geklikt, de bank een storing heeft of je geen saldo had.
    • Geen van bovenstaande? Probeer het dan opnieuw

Blijft dit probleem zich voordoen of valt jouw fout hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Het is altijd vervelend als je bestelling niet op tijd aankomt. Het wordt vrijwel altijd op tijd geleverd, maar er kan wel eens iets mis gaan natuurlijk.

Heb je de track and trace bekeken? Als er staat dat het nog geleverd is, dan vragen we je nog even te wachten met contact opnemen. Wij kunnen namelijks niet meer zien of doen dat jijzelf op dat moment. Wij zijn ook overgeleverd aan de koerier.

Heb je na enkele werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact met ons op. Om je snel te hebben vragen we je jouw bestelnummer bij de hand te hebben.

Een pakketje kan een heftige reis tegemoet gaan waarbij veel gebeurt. Het kan daarom wel eens voorkomen dat de verpakking beschadigd raakt. Geen reden tot paniek.

Kijk of je alles nog hebt volgens de pakbon of de orderbevestiging in je mail. Als je iets mist neem je contact met ons op.

Heb je wel alles, maar wil je hier toch melding van maken? Dan kan je ons een bericht sturen via het contactformulier. Wij kunnen dan kijken of wij misschien iets aan onze verzendmethodes kunnen verbeteren.

Dit is afhankelijk van jouw order. Heb je een bestelling geplaatst via de webshop met als betaalmethode "Bankoverschrijving"? Dan moet je van Multisafepay een mailtje hebben gehad met de betaalinstructies.

Multisafepay is onze vertrouwde betaalprovider.

Heb je een factuur van ons ontvangen n.a.v. een bestelling in de winkel, via de telefoon of per mail? Dan staat op je factuur ons rekeningnummer met de benodigde betaalreferentie die je dient te vermelden op je boeking.

Maak nooit zomaar iets over naar een rekeningnummer van ons als je nergens op je order een rekeningnummer ziet staan. Voor een goede orderafhandeling is het van belang dat het geld op de juiste rekening is geboekt.

Twijfel je? Neem dan contact op met ons.

Hiervoor verwijzen wij je naar de betaalmethode-pagina. Hier staat altijd de laatste informatie over onze betaalmethodes.