Veelgestelde vragen

Welkom op de klantenservice pagina met alle veelgestelde vragen


Het is altijd vervelend als je bestelling niet volgens plan aankomt. Als je track and trace aangeeft dat het pakketje is afgeleverd, terwijl je hem niet heb, dan kan dit de volgende oorzaken hebben:

  • Je bestelling is door de brievenbus binnen gekomen
  • Je bestelling is bij een van je buren (per ongeluk) afgeleverd, vraag dit even bij je directe buren na voordat je contact met ons opneemt.
    • Uit ervaring blijkt dat dit heel vaak het antwoord is op een vermist afgeleverd pakketje.
  • Je pakket is zoek geraakt.

Als je al bij je buren of in het postvak heb gekeken, dan vragen we je jouw bestelnummer bij de hand te nemen en contact met ons op te nemen.

Het is vervelend als je geen orderbevestiging hebt gezien. Je weet hierdoor niet 100% zeker of de order goed binnen is gekomen.

Veel voorkomende oorzaken:

  • Order is niet gelukt, check hiervoor je bankafschriften
    • Wel afgeschreven? Vraag je order bij ons op.
    • Niet afgeschreven? Dan is je order sowieso niet doorgekomen en kun je het opnieuw proberen.
  • Je hebt een verkeerd e-mailadres ingevoerd.
    • Ontvang je helemaal geen mail van ons? Dan is deze kans groot. Neem contact met ons op.
  • Wij zijn in je spamfolder terecht gekomen.
    • Daar zitten wij niet graag, voeg ons toe als vertrouwde afzenden in je mailprogramma en mis zo nooit meer een mail van ons.

Een orderbevestiging kun je altijd opvragen door contact met ons op te nemen. Het liefst per mail, want dat kunnen wij op je juiste e-mailadres antwoorden!

Een bestelling kan geannuleerd worden als deze nog niet is verzonden. Tijdens onze openingstijden is het aan te raden om ons direct te bellen.

Buiten onze openingstijden kun je het beste ons contactformulier invullen.

Een adres kan gewijzigd worden als deze nog niet is verzonden. Tijdens onze openingstijden is het aan te raden om ons direct te bellen.

Buiten onze openingstijden kun je het beste ons contactformulier invullen.

Een bestelling kan gewijzigd worden als deze nog niet is verzonden. Tijdens onze openingstijden is het aan te raden om ons direct te bellen.

Buiten onze openingstijden kun je het beste ons contactformulier invullen.

Valt het bedrag hoger uit? Dan sturen wij je een betaallink om dit eerst te voldoen.

Valt het bedrag lager uit? Wij maken een credit aan voor het bedrag dat in mindering is gebracht. Multisafepay (onze betaalprovider) maakt het bedrag z.s.m. over naar u. Dit duurt doorgaans 1-3 werkdagen.