Veelgestelde vragen

Welkom op de klantenservice pagina met alle veelgestelde vragen. Deze pagina is onlangs toegevoegd en bevat nog niet alle informatie. Mis jij nog een vraag? Mail ons dan op klantenservice@jokasport.nl om je verder te helpen en wie weet voegen wij hem toe!


Maak fitnessapparatuur regelmatig schoon met geschikte reinigingsmiddelen en controleer op losse onderdelen of slijtage. Dit niet alleen verlengt de levensduur, maar zorgt ook voor een veilige gebruiksomgeving.

Je kan bij ons betalen met cadeaubonnen van Jokasport. Tijdens het afrekenen vul je de code van je cadeaubon in. Dit kan in het veld "kortingscode" of "couponcode".

Wij accepteren geen andere cadeaubonnen zoals de VVV kaart.

Je kunt je bestelling inderdaad ook afhalen. In Barendrecht kun je je bestelling altijd afhalen. Andere locaties kunnen alleen als deze worden aangegeven tijdens de checkout. Wil je weten wat de huidige afhaallocaties zijn? Bel ons of stuur een bericht.

Een mislukte bestelling kan verschillende oorzaken hebben.

Hieronder volgen een paar van de meest voorkomende oorzaken:

  • Je gebruikt achteraf betalen
    • Multisafepay heeft jou nog niet in hun systeem staan, daardoor is het toegestane orderbedrag lager, namelijk € 30,00. Bij een succesvolle orderafhandeling is dit de volgende keer weer hoger.
    • Het kan ook zijn dat je geen recht hebt op achteraf betalen. Hiervoor moet je contact opnemen met Multisafepay, wij kunnen niets hierover opvragen i.v.m. de AVG Privacywetgeving.
  • Storing of geen saldo
    • Kijk op je bankafschriften of er niets is afgeschreven. Het kan zijn dat je per ongeluk 'terug' hebt geklikt, de bank een storing heeft of je geen saldo had.
    • Geen van bovenstaande? Probeer het dan opnieuw

Blijft dit probleem zich voordoen of valt jouw fout hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Het is altijd vervelend als je bestelling niet op tijd aankomt. Het wordt vrijwel altijd op tijd geleverd, maar er kan wel eens iets mis gaan natuurlijk.

Heb je de track and trace bekeken? Als er staat dat het nog geleverd is, dan vragen we je nog even te wachten met contact opnemen. Wij kunnen namelijks niet meer zien of doen dat jijzelf op dat moment. Wij zijn ook overgeleverd aan de koerier.

Heb je na enkele werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact met ons op. Om je snel te hebben vragen we je jouw bestelnummer bij de hand te hebben.

Een pakketje kan een heftige reis tegemoet gaan waarbij veel gebeurt. Het kan daarom wel eens voorkomen dat de verpakking beschadigd raakt. Geen reden tot paniek.

Kijk of je alles nog hebt volgens de pakbon of de orderbevestiging in je mail. Als je iets mist neem je contact met ons op.

Heb je wel alles, maar wil je hier toch melding van maken? Dan kan je ons een bericht sturen via het contactformulier. Wij kunnen dan kijken of wij misschien iets aan onze verzendmethodes kunnen verbeteren.

Nee, als je de bestelling op bol.com hebt geplaatst, loopt het gehele retourproces via bol.com zelf. Je kunt inloggen in je account en naar je besteloverzicht gaan. Dan kun je daar je bestelling retourneren.

We kiezen bewust voor 100% Nederlandse wind- en zonne-energie omdat we geloven in de kracht van duurzame energiebronnen. Onze stroom wordt gegarandeerd geleverd met echte Garanties van Oorsprong, wat bevestigt dat we echt groene energie gebruiken. Deze keuze weerspiegelt onze inzet voor een duurzamere toekomst en onze verantwoordelijkheid tegenover komende generaties.

Bij ons is duurzaamheid een kernwaarde, wat betekent dat we actief stappen ondernemen om onze impact op het milieu te minimaliseren. Een van deze stappen is het hergebruiken van verzenddozen die nog in uitstekende staat zijn. Hoewel deze dozen er soms 'gebruikt' kunnen uitzien, garanderen we dat de kwaliteit en de veiligheid van de verpakking nooit in het gedrang komen. Dit beleid helpt ons aanzienlijk in het verlagen van afvalproductie.

Was bandages in een waszak om te voorkomen dat ze in de wasmachine in de knoop raken. Gebruik koud water en een mild wasmiddel, en laat ze aan de lucht drogen. Let wel op dat wassen de werking van je klittenband kan verminderen. Een handwas is dan veiliger.

Dit is afhankelijk van jouw order. Heb je een bestelling geplaatst via de webshop met als betaalmethode "Bankoverschrijving"? Dan moet je van Multisafepay een mailtje hebben gehad met de betaalinstructies.

Multisafepay is onze vertrouwde betaalprovider.

Heb je een factuur van ons ontvangen n.a.v. een bestelling in de winkel, via de telefoon of per mail? Dan staat op je factuur ons rekeningnummer met de benodigde betaalreferentie die je dient te vermelden op je boeking.

Maak nooit zomaar iets over naar een rekeningnummer van ons als je nergens op je order een rekeningnummer ziet staan. Voor een goede orderafhandeling is het van belang dat het geld op de juiste rekening is geboekt.

Twijfel je? Neem dan contact op met ons.

Houd bokshandschoenen schoon door ze na elk gebruik te luchten en gebruik te maken van antibacteriële sprays. Voor diepere reiniging, veeg de binnen- en buitenkant voorzichtig af met een vochtige doek en een milde zeep.

Hiervoor verwijzen wij je naar de betaalmethode-pagina. Hier staat altijd de laatste informatie over onze betaalmethodes.

Investeer in kwalitatieve sportartikelen en onderhoud deze goed door regelmatig schoonmaken en juiste opslag. Het vermijden van extreme temperaturen en direct zonlicht kan de levensduur aanzienlijk verlengen.