Je kan bij ons betalen met cadeaubonnen van Jokasport. Tijdens het afrekenen vul je de code van je cadeaubon in. Dit kan in het veld "kortingscode" of "couponcode".
Wij accepteren geen andere cadeaubonnen zoals de VVV kaart.
Je kan bij ons betalen met cadeaubonnen van Jokasport. Tijdens het afrekenen vul je de code van je cadeaubon in. Dit kan in het veld "kortingscode" of "couponcode".
Wij accepteren geen andere cadeaubonnen zoals de VVV kaart.
Dit is afhankelijk van jouw order. Heb je een bestelling geplaatst via de webshop met als betaalmethode "Bankoverschrijving"? Dan moet je van Multisafepay een mailtje hebben gehad met de betaalinstructies.
Multisafepay is onze vertrouwde betaalprovider.
Heb je een factuur van ons ontvangen n.a.v. een bestelling in de winkel, via de telefoon of per mail? Dan staat op je factuur ons rekeningnummer met de benodigde betaalreferentie die je dient te vermelden op je boeking.
Maak nooit zomaar iets over naar een rekeningnummer van ons als je nergens op je order een rekeningnummer ziet staan. Voor een goede orderafhandeling is het van belang dat het geld op de juiste rekening is geboekt.
Twijfel je? Neem dan contact op met ons.
Hiervoor verwijzen wij je naar de betaalmethode-pagina. Hier staat altijd de laatste informatie over onze betaalmethodes.
Het is vervelend als je geen orderbevestiging hebt gezien. Je weet hierdoor niet 100% zeker of de order goed binnen is gekomen.
Veel voorkomende oorzaken:
Een orderbevestiging kun je altijd opvragen door contact met ons op te nemen. Het liefst per mail, want dat kunnen wij op je juiste e-mailadres antwoorden!
Een mislukte bestelling kan verschillende oorzaken hebben.
Hieronder volgen een paar van de meest voorkomende oorzaken:
Blijft dit probleem zich voordoen of valt jouw fout hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Een bestelling kan gewijzigd worden als deze nog niet is verzonden. Tijdens onze openingstijden is het aan te raden om ons direct te bellen.
Buiten onze openingstijden kun je het beste ons contactformulier invullen.
Valt het bedrag hoger uit? Dan sturen wij je een betaallink om dit eerst te voldoen.
Valt het bedrag lager uit? Wij maken een credit aan voor het bedrag dat in mindering is gebracht. Multisafepay (onze betaalprovider) maakt het bedrag z.s.m. over naar u. Dit duurt doorgaans 1-3 werkdagen.
Een adres kan gewijzigd worden als deze nog niet is verzonden. Tijdens onze openingstijden is het aan te raden om ons direct te bellen.
Buiten onze openingstijden kun je het beste ons contactformulier invullen.
Een bestelling kan geannuleerd worden als deze nog niet is verzonden. Tijdens onze openingstijden is het aan te raden om ons direct te bellen.
Buiten onze openingstijden kun je het beste ons contactformulier invullen.
Je moet je producten eerst in je winkelmandje plaatsen, dit kan op twee manieren.