Vanaf 28 april mag je weer zonder afspraak komen winkelen! Hou je wel aan de geldende maatregelen. Bekijk onze openingstijden.

Heb je een klacht?

Laat het ons vooral weten!

Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Daar wordt niemand blij van! Wij willen u graag verder helpen een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar klantenservice@jokasport.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.