Verzenden

Lees hier alles wat je moet weten over je verzending.

Onze vermelding op sys.keurmerk.info/

Verzending (NL)

JokaSport.nl werkt samen met PostNL om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te laten bezorgen voor € 6,95 (en gratis boven de € 75,00). Voor bestellingen met bijzonder vervoer hebben wij een chauffeur rijden vanaf € 44,95 (denk aan bokszakken of andere zware / grote producten die niet met PostNL mee kunnen).

Over het algemeen geldt: Voor 17:00 besteld, de volgende werkdag in huis!*

* Bezorging op dinsdag t/m zaterdag. Let op, sommige producten worden niet uit onze voorraad verstuurd. Je ziet dan op de productpagina de actuele levertijd. Bij een product met meerdere opties dien je eerst een keuze te maken, dan verschijnt de actuele levertijd.

Verzending (EU)

Ook voor Europa werken we samen met PostNL. De bezorgkosten naar het buitenland verschillen per land en het gewicht de bestelling. De kosten zie je bij het afrekenen. Gratis verzending geldt niet voor het buitenland.


Levertermijn (NL)

Als de bestelling geplaatst en betaald is, streven wij ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Doorgaans komen onze bestellingen binnen 1-2 werkdagen binnen. Uw bestelling kunt u uiterlijk 5 werkdagen thuis verwachten. Mocht dit niet lukken van onze kant, dan nemen wij uiteraard contact met u op.

Bij bestellingen die bijzonder vervoer nodig hebben komen minimaal € 44,95 verzendkosten bij. Doorgaans komen deze bestellingen binnen 1-5 werkdagen binnen, afhankelijk van de route die onze chauffeur moet rijden. Uw bestelling kunt u  uiterlijk 10 werkdagen thuis verwachten. Telefonisch of per mail proberen wij met de klant een levertijd af te spreken.

Levertermijn (EU)

In Europa verschillen de levertijden. Je hebt ook te maken met transittijden. Dit is de gemiddelde tijd dat het pakje nog in Nederland blijft. Vanaf het moment dat het pakje Nederland verlaat duurt het gemiddeld een paar uur voordat het pakje in land van bestemming is. Hierna is de levertijd afhankelijk van de lokale berzorgdienst. Daarvoor kunt contact opnemen met uw berzorgdienst.

De transittijden kunt u hier bekijken: Transittijden PostNL


Verzendkosten zakelijke klanten

Heb je een zakelijk (B2B) account bij ons? Dan betaal je altijd € 6,95 verzendkosten. De service ‘gratis verzending’ is voor particuliere bestellingen.


Status van uw bestelling

In uw account kunt u de status van de bestelling volgen. Zolang het artikel de bestelstatus ‘in behandeling’ heeft, betekent dit dat wij bezig zijn om uw bestelling in orde te maken en/of wij zijn in afwachting van uw betaling. Wanneer u bestelling in orde is gemaakt in ons magazijn en de betaling is voldaan, wordt uw bestelling overgedragen aan PostNL. In dat geval veranderd de status in ‘verzonden’ met de datum van verzending erachter. Tevens ontvang u een e-mail met track&trace code, zodat u de zending kunt volgen.


Aflevering

Wanneer er niemand thuis is op het moment dat de postbode het pakket bij u aanbied zal PostNL het pakket bij de buren proberen te bezorgen of de volgende dag nogmaals aanbieden. Wanneer het pakket voor de 2e maal niet kan worden afgeleverd, krijgt u een kennisgeving van PostNL , waarop vermeld staat waar het pakket af te halen is, dit is vaak het dichtstbijzijnde postkantoor. Zo hoeft u dus niet speciaal voor het pakket thuis te blijven. Uw pakje blijft dan 7 dagen in het postkantoor, daarna gaat het terug naar Jokasport.nl.

Bij bestellingen die bijzonder vervoer nodig hebben is de aflevertijd telefonisch of per mail afgesproken. Mocht de klant niet aanwezig zijn op de afgesproken datum, dan nemen wij de bestelling weer mee naar het magazijn. De klant dient de bestelling dan zelf op te halen of opnieuw te laten verzenden voor dezelfde verzendkosten als bij het plaatsen van de bestelling.


Afhalen in de winkel

Als je hebt gekozen om je bestelling af te halen in de winkel, dan is dat altijd voor de vestiging in Barendrecht. Zodra je bestelling is geplaatst gaan wij ermee aan de slag.

Zodra je bestelling gepakt is, krijg je een telefoontje dat je bestelling klaar ligt om af te halen. Krijgen we je niet te pakken? Dan sturen wij je een e-mail.

Zorg ervoor dat je bij het afhalen je bestelnummer en identiteitsbewijs bij je hebt. De bestelling dient opgehaald te worden door degene die hem heeft besteld.

De winkelmedewerker kan u de bestelling weigeren als de naam op uw identiteitsbewijs en bestelling niet overeenkomen. U krijgt dan nog de optie om het door de juiste persoon op te laten halen of de bestelling te annuleren. U krijgt dan binnen 1 a 2 werkdagen uw geld terug.


Retourneren?

Ga naar onze retourpagina.