Producten die niet met de pakketdienst mee kunnen transporteren wij zelf. Denk hierbij aan een bokszak of loopband. Hiervoor gelden ook andere levervoorwaarden.

Zie hier de meest recente levervoorwaarden.

Een pakketje kan een heftige reis tegemoet gaan waarbij veel gebeurt. Het kan daarom wel eens voorkomen dat de verpakking beschadigd raakt. Geen reden tot paniek.

Kijk of je alles nog hebt volgens de pakbon of de orderbevestiging in je mail. Als je iets mist neem je contact met ons op.

Heb je wel alles, maar wil je hier toch melding van maken? Dan kan je ons een bericht sturen via het contactformulier. Wij kunnen dan kijken of wij misschien iets aan onze verzendmethodes kunnen verbeteren.

Het is altijd vervelend als je bestelling niet volgens plan aankomt. Als je track and trace aangeeft dat het pakketje is afgeleverd, terwijl je hem niet heb, dan kan dit de volgende oorzaken hebben:

  • Je bestelling is door de brievenbus binnen gekomen
  • Je bestelling is bij een van je buren (per ongeluk) afgeleverd, vraag dit even bij je directe buren na voordat je contact met ons opneemt.
    • Uit ervaring blijkt dat dit heel vaak het antwoord is op een vermist afgeleverd pakketje.
  • Je pakket is zoek geraakt.

Als je al bij je buren of in het postvak heb gekeken, dan vragen we je jouw bestelnummer bij de hand te nemen en contact met ons op te nemen.

Het is altijd vervelend als je bestelling niet op tijd aankomt. Het wordt vrijwel altijd op tijd geleverd, maar er kan wel eens iets mis gaan natuurlijk.

Heb je de track and trace bekeken? Als er staat dat het nog geleverd is, dan vragen we je nog even te wachten met contact opnemen. Wij kunnen namelijks niet meer zien of doen dat jijzelf op dat moment. Wij zijn ook overgeleverd aan de koerier.

Heb je na enkele werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact met ons op. Om je snel te hebben vragen we je jouw bestelnummer bij de hand te hebben.

Je kunt je bestelling inderdaad ook afhalen. In Barendrecht kun je je bestelling altijd afhalen. Andere locaties kunnen alleen als deze worden aangegeven tijdens de checkout. Wil je weten wat de huidige afhaallocaties zijn? Bel ons of stuur een bericht.

Een adres kan gewijzigd worden als deze nog niet is verzonden. Tijdens onze openingstijden is het aan te raden om ons direct te bellen.

Buiten onze openingstijden kun je het beste ons contactformulier invullen.