Alle shops

Verzenden en Retourneren

Spring direct naar:

VERZENDING LEVERTERMIJN STATUS BESTELLING RETOURNEREN


Verzending (NL)

JokaSport.nl werkt samen met PostNL om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te laten bezorgen voor € 4,95 (en gratis boven de € 50,00). Voor bestellingen met bijzonder vervoer hebben wij een chauffeur rijden voor € 14,95.

Over het algemeen geldt: Voor 17:00 besteld, de volgende werkdag in huis!*

* Bezorging op dinsdag t/m zaterdag

Niet duidelijk genoeg? Kijk dan naar de leveringstabel!

Verzending (EU)

Ook voor Europa werken we samen met PostNL. De bezorgkosten naar het buitenland verschillen per land en het gewicht de bestelling. De kosten zie je bij het afrekenen. Gratis verzending geldt niet voor het buitenland. 

Terug naar boven


Levertermijn (NL)

Als de bestelling geplaatst en betaald is, streven wij ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Doorgaans komen onze bestellingen binnen 1-2 werkdagen binnen. Uw bestelling kunt u uiterlijk 5 werkdagen thuis verwachten. Mocht dit niet lukken van onze kant, dan nemen wij uiteraard contact met u op.

Bij bestellingen die bijzonder vervoer nodig hebben komen € 14,95 verzendkosten bij. Doorgaans komen deze bestellingen binnen 1-5 werkdagen binnen, afhankelijk van de route die onze chauffeur moet rijden. Uw bestelling kunt u uiterlijk 10 werkdagen thuis verwachten. Telefonisch of per mail proberen wij met de klant een levertijd af te spreken. 

Levertermijn (EU)

In Europa verschillen de levertijden. Je hebt ook te maken met transittijden. Dit is de gemiddelde tijd dat het pakje nog in Nederland blijft. Vanaf het moment dat het pakje Nederland verlaat duurt het gemiddeld een paar uur voordat het pakje in land van bestemming is. Hierna is de levertijd afhankelijk van de lokale berzorgdienst. Daarvoor kunt contact opnemen met uw berzorgdienst. 

De transittijden kunt u hier bekijken: Transittijden PostNL


Terug naar boven


Status van uw bestelling

In uw account kunt u de status van de bestelling volgen. Zolang het artikel de bestelstatus ‘in behandeling’ heeft, betekent dit dat wij bezig zijn om uw bestelling in orde te maken en/of wij zijn in afwachting van uw betaling. Wanneer u bestelling in orde is gemaakt in ons magazijn en de betaling is voldaan, wordt uw bestelling overgedragen aan PostNL. In dat geval veranderd de status in 'verzonden' met de datum van verzending erachter. Tevens ontvang u een e-mail met track&trace code, zodat u de zending kunt volgen.

Terug naar boven


Aflevering

Wanneer er niemand thuis is op het moment dat de postbode het pakket bij u aanbied zal PostNL het pakket bij de buren proberen te bezorgen of de volgende dag nogmaals aanbieden. Wanneer het pakket voor de 2e maal niet kan worden afgeleverd, krijgt u een kennisgeving van PostNL , waarop vermeld staat waar het pakket af te halen is, dit is vaak het dichtstbijzijnde postkantoor. Zo hoeft u dus niet speciaal voor het pakket thuis te blijven.

Bij bestellingen die bijzonder vervoer nodig hebben is de aflevertijd telefonisch of per mail afgesproken. Mocht de klant niet aanwezig zijn op de afgesproken datum, dan nemen wij de bestelling weer mee naar het magazijn. De klant dient de bestelling dan zelf op te halen of opnieuw te laten verzenden voor € 19,95.

Terug naar boven


Retourneren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Uitzonderingen retourneren

  • a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar. (sportvoeding) 
  • b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument; 
  • c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn; 
  • d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden; 
  • e. die snel kunnen bederven of verouderen; (sportvoeding) 
  • f. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft; 
  • g. voor losse kranten en tijdschriften; 
  • f. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Terug naar boven


Heeft u nog vragen?

 

Leveringstabel

Dag van bestelling Besteld vóór 17:00 Besteld na 17:00
Maandag Dinsdag in huis Woensdag in huis
Dinsdag Woensdag in huis Donderdag in huis
Woensdag Donderdag in huis Vrijdag in huis
Donderdag Vrijdag in huis Zaterdag in huis
Vrijdag Zaterdag in huis Dinsdag in huis
Zaterdag Dinsdag in huis Dinsdag in huis
Zondag Dinsdag in huis Dinsdag in huis

Terug naar boven

Onze Aanbiedingen